Søg
Close this search box.

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos Maul skilte & design ApS

Generelle oplysninger

Maul skilte & design ApS

Torvegade 123 B, 7160 Tørring

CVR nr.: 44835290

Telefon: 22 48 90 46

E-mail: Info@maulskilte.dk

Betaling

Vi modtager betaling med kreditkort. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Betalingsbetingelser for B2B-salg

For større ordrer forbeholder vi os retten til at kræve en forudbetaling på 50% af det samlede beløb, før produktionen af skiltene påbegyndes.

Alle beløb er i Danske kroner og inkl. moms.

Levering

Vær opmærksom på, at leveringstiden for vores skilte er op til 14 dage. Dette skyldes, at hvert skilt er specialfremstillet.

Reklamationsret

I henhold til købeloven gives der 2 års reklamationsret. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale, afvigelser fra design og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Hver sag afgøres altid individuelt.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.
Forkert håndtering indebærer for eksempel forkert opbevaring, der kan give skade, forkert benyttelse af produktet i forhold til den tilsigtede anvendelse m.v.

Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Rimelig tid defineres som at være inden for de første 14 dage, efter at varen er modtaget, eller straks efter at fejlen er opdaget. Går varen i stykker på trods af korrekt håndtering af produktet, gælder reklamationsretten.

Vi vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Returnering skal aftales på forhånd. Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonummer, så det aftalte beløb kan overføres til din konto.

Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen. Vores e-mails behandles kun af ansatte af virksomheden, som er under tavshedspligt.

Returret

Da alle vores skilte er specialfremstillede til hver enkelt kunde, tilbyder vi ikke returret. Denne politik gælder for alle køb, både for virksomheder (B2B) og private forbrugere (B2C). Vi opfordrer derfor vores kunder til at sikre sig, at alle bestillingsdetaljer er korrekte før endelig bekræftelse.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives via Klageportalen til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.